InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Comparer pour mieux comprendre: perception d’étudiants et d'enseignants d'une approche interlangagière en langue seconde
Caroline Dault, Laura Collins
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 3, 2017, págs. 191-210
L’utilisation des langues connues des apprenants en classe de français langue seconde
Caroline Dault, Laura Collins
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 72, Nº. 4, 2016, págs. 504-529
Kick the Ball or Kicked the Ball? Perception of the past morpheme �ed by second language learners
Philippa Bell, Pavel Trofimovich, Laura Collins
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 71, Nº. 1, 2015, págs. 26-51
Pavel Trofimovich, Laura Collins, Walcir Cardoso, Joanna White, Marlise Horst
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 46, Nº. 1, 2012, págs. 176-186
‘It's vocabulary’/‘it's gender’: learner awareness and incidental learning
Phillipa K. Bell, Laura Collins
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 18, Nº. 3-4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Engaging with language. Selected papers from the 9th International Conference of the Association for Language Awareness, University of Hong Kong, June 2008), págs. 277-293
Linking languages through a bilingual read-aloud project
Roy Lyster, Laura Collins, Susan Ballinger
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 18, Nº. 3-4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Engaging with language. Selected papers from the 9th International Conference of the Association for Language Awareness, University of Hong Kong, June 2008), págs. 366-383
Interacting inside and outside of the language classroom
Suzanne Stringer, Laura Collins
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 12, Nº. 1, 2008, págs. 39-60
The His/Her Challenge: Making Progress in a ‘Regular’ L2 Programme
Joanna White, Carmen Muñoz Lahoz, Laura Collins
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 16, Nº. 4, 2007, págs. 278-299
Accessing Second Language Learners’ Understanding of Temporal Morphology
Laura Collins
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 14, Nº. 4, 2005, págs. 207-220
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados