Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Children’s Knowledge of Multiple Word Meanings: Which Factors Count and For Whom?
Sophie A Booton, Elizabeth Wonnacott, Alex Hodgkiss, Sandra Mathers, Victoria A. Murphy
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 2, 2022, págs. 293-315
Victoria A. Murphy, Ernesto Macaro, Sonia Alba, Claudia Cipolla
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 5, 2015, págs. 1133-1153
On the nature of morphological awareness in Japanese-English bilingual children: A cross-linguistic perspective
Yuko Hayashi, Victoria A. Murphy
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 1, 2013, págs. 49-67
Using theatre to improve english as an additional language learners’ communication skills: a feasibility trial
Faidra Faitak, Victoria A. Murphy
Addressing future challenges in early language learning and multilingual education / Beatriz Cortina Pérez (ed. lit.), Ana Andúgar Soto (ed. lit.), Ángela Álvarez-Cofiño Martínez (ed. lit.), Silvia Corral Robles (ed. lit.), Natalia Martínez León (ed. lit.), Ana Otto (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1122-802-2, págs. 241-248
Factors Affecting the Speed of Word Retrieval in Children Learning English as a Foreign Language
Ting Zhao, Victoria A. Murphy
Learning Foreign Languages in Primary School: Research Insights / coord. por María del Pilar García Mayo, 2017, ISBN 9781783098095, págs. 1-21
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados