InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Young Children's Comprehension of Temporal Relations in Complex Sentences: The Influence of Memory on Performance
Liam P. Blything, Robert Davies, Kate Cain
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 6, 2015, págs. 1922-1934
Macarena Silva Trujillo, Kate Cain
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 321-331
Reading comprehension and vocabulary: Is vocabulary more important for some aspects of comprehension?
Kate Cain, Jane Oakhill
Année psychologique, ISSN 0003-5033, Vol. 114, Nº. 4, 2014, págs. 647-662
Reading and listening comprehension and their relation to inattention and hyperactivity
Kate Cain, Simon Bignell
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 108-124
Morphological awareness: A key to understanding poor reading comprehension in English
Xiuli Tong, Hélène Deacon, John R. Kirby, Kate Cain, Rauno Parrila
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 3, 2011, págs. 523-534
The influence of connectives on young readers' processing and comprehension of text
Kate Cain, Hannah M. Nash
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 429-441
Syntactic awareness and reading ability: Is there any evidence for a special relationship?
Kate Cain
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 4, 2007, págs. 679-694
Individual Differences in the Inference of Word Meanings From Context: The Influence of Reading Comprehension, Vocabulary Knowledge, and Memory Capacity
Kate Cain, Jane Oakhill, Kate Lemmon
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 4, 2004, págs. 671-681
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados