Periodo de publicación recogido
|
|
|
Consumer responses to combined arousal-inducing stimuli
Gopal Das Varma, Henrik Hagtvedt
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 33, Nº 1, 2016, págs. 213-215
Cross-modal communication: sound frequency influences consumer responses to color lightness
Henrik Hagtvedt, S. Adam Brasel
Journal of marketing research, ISSN 0022-2437, Vol. 53, Nº 4, 2016, págs. 551-562
Gilt and guilt: : Should luxury and charity partner at the point of sale?
Henrik Hagtvedt, Vanessa M. Patrick
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 92, Nº 1, 2016, págs. 56-64
Promotional phrases as questions versus statements: : An influence of phrase style on product evaluation
Henrik Hagtvedt
Journal of Consumer Psychology, ISSN-e 1057-7408, Vol. 25, Nº. 4, 2015, págs. 635-641
The Impact of Incomplete Typeface Logos on Perceptions of the Firm.
Henrik Hagtvedt
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 75, Nº 4, 2011, págs. 86-93
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados