InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
UCPERF: An urgent care patient satisfaction instrument
Hong Qin, Victor R. Prybutok, Daniel A. Peak, Kwabena G. Boakye
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 60, Nº. 1-2, 2015, págs. 131-134
Ho-Chang Chae, Chang E. Koh, Victor R. Prybutok
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 38, Nº. 1, 2014, págs. 305-326
Chao Wen, Hong Qin, Victor R. Prybutok, Charles Blankson
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 58, Nº. 5-6, 2013, págs. 509-512
The attraction of the sizzle: A service investment model
Kwabena G. Boakye, Junhyuk Kwon, Charles Blankson, Victor R. Prybutok
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 58, Nº. 5-6, 2013, págs. 545-548
Introduction to the second special issue on quality management in healthcare
Victor R. Prybutok, Xiaoni Zhang
Quality management journal, ISSN 1068-6967, Vol. 18, Nº. 4, 2011, págs. 7-8
Services: A parsimonious instrument to measure service quality and information system success
Hollis Landrum, Victor R. Prybutok, Leon A Kappelman, Xiaoni Zhang
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 54, Nº. 1-2, 2009, págs. 123-124
An action-research based instrument for monitoring continuous quality improvement
Ranga Ramasesh, Victor R. Prybutok
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 50, Nº. 5, 2005, págs. 507-508
Process investment and loss functions: Models and analysis
Shailesh Kulkarni, Victor R. Prybutok
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 50, Nº. 2, 2005, págs. 121-124
A service quality and success model for the information service industry
Hollis Landrum, Victor R. Prybutok
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 50, Nº. 1, 2005, págs. 93-96
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados