págs. 1-2
págs. 3-4
págs. 5-12
Empirical non-parametric control charts: Estimation effects and corrections
págs. 13-16
págs. 17-20
págs. 21-22
págs. 23-24
págs. 25-30
págs. 31-32
págs. 33-34
págs. 35-36
págs. 37-38
págs. 39-40
págs. 41-42
págs. 43-46
Perceptual measures of performance: Fact or fiction?
págs. 47-48
The quality and ethics connection: Toward virtuous organizations
págs. 49-50
págs. 51-54
Using the Malcolm Baldrige National Award in teaching: One criteria, several perspectives
págs. 55-58
págs. 59-62
págs. 63-68
págs. 69-72
Two statistical paradoxes in the interpretation of group differences: Illustrated with medical school admission and licensing data
págs. 73-76
Qualitative ordinal scales: The concept of ordinal range
págs. 77-78
págs. 79-80
Beyond quality: The information integrity imperative
págs. 81-84
págs. 85-88
págs. 89-90
págs. 91-92
págs. 93-96
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados