InstitucionesÁrea de conocimientoPáginas webPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Comparing global consumer positioning in holistic- and analytic-thinking cultures.
Shintaro Okazaki, Barbara Mueller, Sandra Diehl
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 3, 2013, págs. 258-272
Andrea Leopold, Sandra Diehl
Advances in Advertising Research, Vol. 2, 2012 (Breaking New Ground in Theory and Practice / Shintaro Okazaki (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-3134-4, págs. 163-177
A Procedure for the Development of Fictitious Advertisements in Multi-country Research: Crafting Messages with Hard-sell and Soft-sell Appeals
Sandra Diehl, Shintaro Okazaki, Barbara Mueller
Advances in Advertising Research, Vol. 2, 2012 (Breaking New Ground in Theory and Practice / Shintaro Okazaki (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-3134-4, págs. 463-473
Typologies of cultural dimensions and their applicability to international advertising
Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Barbara Mueller
Handbook of Research on International Advertising / Shintaro Okazaki (ed. lit.), 2012, ISBN 978-1-84844-858-2, págs. 88-108
Sandra Diehl, Shintaro Okazaki, Ralf Terlutter
Advances in Advertising Research, Vol. 1, 2010 (Cutting Edge International Research / Shintaro Okazaki (ed. lit.), Ralf Terlutter (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-2111-6
A Cross-Cultural and Gender-Specific Examination of Consumer Skepticism toward Advertising in General vs. Pharmaceutical Advertising: Empirical Evidence from the U.S., Germany and China (Hong Kong)
Sandra Diehl, Ralf Terlutter, Kara Chan, Barbara Mueller
Advances in Advertising Research, Vol. 1, 2010 (Cutting Edge International Research / Shintaro Okazaki (ed. lit.), Ralf Terlutter (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-2111-6, págs. 297-312
Estudio del posicionamiento de marca basado en la cultura de los consumidores globales
Shintaro Okazaki, Barbara Mueller, Sandra Diehl
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 / Asociación Española de Marketing (aut.), 2010, ISBN 978-84-7356-711-4, pág. 190
Female Consumers' Satisfaction with Cosmetic Brands: The Role of Utilitarian and Advertising-Induced Hedonic Brand Benefits
Vanesa Apaolaza Ibáñez, Patrick Hartmann, Sandra Diehl, Ralf Terlutter
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 97-107
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados