InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Consumer responses to different degrees of advertising adaptation:: the moderating role of national openness to foreign markets
Mahdi Rajabi, Nathalie Dens, Patrick De Pelsmacker, Peter Goos
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 36, Nº. 2, 2017, págs. 293-313
Brand placement repetition in a fictional text
Yana R. Avramova, Patrick De Pelsmacker, Nathalie Dens
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 36, Nº. 1, 2017, págs. 38-59
The influence of gender on the effectiveness of probability markers in advertising
Ivana Bušljeta Banks, Nathalie Dens, Patrick De Pelsmacker
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 35, Nº. 4, 2016, págs. 682-705
Does poor fit always lead to negative evaluations? Extension advertising and perceived brand quality
Nathalie Dens, Patrick De Pelsmacker
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 35, Nº. 3, 2016, págs. 465-485
Have no fear: : How individuals differing in uncertainty avoidance, anxiety, and chance belief process health risk messages
Sarah De Meulenaer, Patrick De Pelsmacker, Nathalie Dens
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 44, Nº 2, 2015, págs. 114-125
Text or Pictures?: Effectiveness of Verbal Information and Visual Cues in Advertisements for New Brands versus Extensions
Nathalie Dens, Patrick Pelsmacker, Bianca Puttemans
Advances in Advertising Research, Vol. 2, 2012 (Breaking New Ground in Theory and Practice / Shintaro Okazaki (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-3134-4, págs. 343-357
Remembering The Brand and The Message: The Moderating Influence of Advertising Strategy, Branding Strategy, and Product Involvement on Brand and Usp Recalll
Nathalie Dens, Patrick Pelsmacker
Advertising research: Message, medium and context / Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.), 2009, ISBN 978-90-441-2387-6, págs. 53-62
Advertising research: Message, medium and context
Patrick Pelsmacker (ed. lit.), Nathalie Dens (ed. lit.)
Amberes : Garant Uitgevers NV, 2009. ISBN 978-90-441-2387-6
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados