Periodo de publicación recogido
|
|
|
Virtual forms, actual effects: how amplifying student voice through digital media promotes reflective practice and positions students as pedagogical partners to prospective high school and practicing college teachers.
Alison Cook Sather
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 5, 2017, págs. 1143-1152
Student as leaders and learners: towards self-authorship and social change on a college campus.
Jody Cohen, Alison Cook Sather, Alice Lesnick, Zanny Alter, Rachel Awkward, Fabiola Decius, Laura Hummer, Saskia Guerrier, Maggie Larson, Lily Mengesha
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 50, Nº 1 (February), 2013, págs. 3-13
Amplifying Student Voices in Higher Education: Democratizing Teaching and Learning through Changing the Acoustic on a College Campus
Alison Cook Sather
Revista de educación, ISSN 0034-8082, Nº 359, 2012, págs. 184-204
Programmed learning in pairs:: The results of miniature experiments
J.R. Hartley, Alison Cook Sather
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 4, Nº 3, 1967, págs. 168-169
How student-faculty pedagogical partnerships contributeto epistemic justice: valuing students’ knowledge(s)and cultivating confidence
Annelies De Bie, Alison Cook Sather, L. P. Luqueño
Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen / Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (aut.), 2019, ISBN 978-84-1319-033-4, págs. 1066-1071
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados