InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Mapping the Film and Audiovisual Sectors: A Research Agenda for the Future
Manuel José Damásio, Rita Grácio
Journal of Creative Industries and Cultural Studies: JOCIS, ISSN-e 2184-0466, Nº. 7, 2022, págs. 77-105
Manuel José Damásio, Jaime López Díez
Comunicación & métodos, ISSN-e 2659-9538, Vol. 2, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: Research methodologies and techniques in audiovisual communication studies), págs. 4-6
Patterns of European youngsters’ daily use of media
Liliana Pacheco, Marisa Torres da Silva, Maria José Brites, Sara Henriques, Manuel José Damásio
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 11, No 4, 2017, págs. 1-18
eHealth and health literacy: a research methodology review
Michael Mackert, Sara E. Champlin, Avery Holton, Isaac I. Muñoz, Manuel José Damásio
Journal of Computer-Mediated Communication, ISSN-e 1083-6101, Vol. 19, Nº. 3, 2014, págs. 516-528
Saúde electrónica e literacia em saúde: uma revisão da metodologia de pesquisa
Manuel José Damásio, Sara Henriques, Mike Mackert
Comunicação e Sociedade, ISSN-e 2183-3575, ISSN 1645-2089, Nº. 0, 2012, págs. 171-183
Belonging to a community: forms of technological mediated belonging
Manuel José Damásio, Sara Henriques, Conceição Costa
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Nº. Extra 0, 2012 (Ejemplar dedicado a: Networked belonging and networks of Belonging´ - COST ACTION ISO906), págs. 127-146
The PR Pyramid: Social media and the new role of Public Relations in organizations
Manuel José Damásio, Patrícia Dias, José Gabriel Andrade
Revista Internacional de Relaciones Públicas, ISSN-e 2174-3681, Vol. 2, Nº. 4 (jul-dic), 2012 (Ejemplar dedicado a: Relaciones Públicas 2.0), págs. 11-30
How media literate are we?: The voices of 9 years old children about brands, ads and their online community practices
Conceição Costa, Manuel José Damásio
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 4, No 4, 2010, págs. 93-115
Contributos para o aprofundamento do conceito de literacia: utilização de tecnologia digital em contextos de ensino
Manuel José Damásio
Comunicação e Sociedade, ISSN-e 2183-3575, ISSN 1645-2089, Nº. 14, 2008 (Ejemplar dedicado a: Novos Territórios da Literacia), págs. 33-49
Original Modes of Production for Television:: the Case of Portuguese Soap Opera
Manuel José Damásio, Jorge Paixao da Costa
New challenges in European television: National experiencies in a transnational context / Juan Francisco Gutiérrez Lozano (ed. lit.), Susanne Eichner (ed. lit.), Berber Hagedoorn (ed. lit.), Antonio Cuartero Naranjo (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1369-365-1, págs. 205-224
Imagens, relações e montagem: Estratégias pedagógicaspara a promoção da criativida de no ensino do cinema
Filipe Vale, Júlio Alves, Manuel José Damásio
Audiovisual e indústrias criativas: Presente e futuro / coord. por José Manuel Gomes Pinto, Javier Sierra Sánchez, Vol. 2, 2021, ISBN 978-84-486-2735-5, págs. 695-716
Adinan Nogueira, Manuel José Damásio, João Benedito dos Santos Junior
Comunicación, cultura y cooperación: V Congreso Iberoamericano de Comunicación : libro de comunicaciones, 2016, ISBN 978-84-608-8942-7, págs. 1114-1128
Mobile Internet in Portugal: Adoption Patterns and User Experiences
Manuel José Damásio, Sara Henriques, Inês Teixeira-Botelho, Patrícia Dias
Research and design innovations for mobile user experience / coord. por Kerem Rizvanoglu, Görkem Çetin, 2014, ISBN 9781466644465, págs. 94-113
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados