InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Konstantina Falanga, Eleftheria Gonida, Dimitrios Stamovlasis
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 1, 2023, págs. 249-268
Primary School Teachers´Resilience: Association with Teacher Self-Efficacy, Burnout and Stress
Athena Daniilidou, Maria Platsidou, Eleftheria Gonida
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 18, Nº. 52, 2020 (Ejemplar dedicado a: 1 de diciembre de 2020), págs. 549-582
The role of parents in children's school life: Student motivation and socio-emotional functioning.
Eleftheria Gonida, Marja Vauras
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2014, págs. 349-351
Parental involvement in homework: Relations with parent and student achievement-related motivational beliefs and achievement
Eleftheria Gonida, Kai S. Cortina
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2014, págs. 376-396
Predicting academic self-handicapping in different age groups: The role of personal achievement goals and social goals
Angeliki Leondari, Eleftheria Gonida
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2007, págs. 595-611
Parental influences on student motivation, affect and academic behaviour: Introduction to the Special Issue
Eleftheria Gonida, Tim Urdan
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 1, 2007, págs. 3-6
Perceptions of parent goals and their contribution to student achievement goal orientation and engagement in the classroom: Grade-level differences across adolescence
Eleftheria Gonida, Grigoris Kiosseoglou, Katerina Voulala
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 22, Nº 1, 2007, págs. 23-39
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados