Variables de familia, aptitudes intelectuales y logro en lectura en estudiantes mexicanos
Aldo Bazán Ramírez, Doris Castellanos Simons, Violeta del Carmen Fajardo
págs. 375-398
págs. 399-424
págs. 425-446
Anxiety in Chinese Language Learning: Relationship to Motivation, Attitude, and Achievement
págs. 447-472
Exploring Latent Profiles of Stereotype Threat Susceptibility in U.S. and Colombian Students
Katherine Picho, Tatiana Rojas Ospina, Adriana María Caicedo Tamayo
págs. 473-506
Modeling Self-Regulated Learning: The mediating role in the relationship between academic procrastination and problematic smartphone use among third year-middle school learning disabled students
págs. 507-522
Comportamiento materno percibido y orientación a metas de los hijos/as
Ludmila Martins, Bibiana Regueiro Fernández, Tania Vieites, Carolina Rodríguez Llorente, Lucía Roldán Prego
págs. 523-548
Primary School Teachers´Resilience: Association with Teacher Self-Efficacy, Burnout and Stress
págs. 549-582
págs. 583-612
Adicciones a internet y funciones ejecutivas en estudiantes universitarios: una revisión sistemática
Elena Bernabeu Brotons, Carlos Marchena Giráldez, Adriana González Pizzio, Genny Lubrini
págs. 613-642
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados