Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Regulating approaches to learning: Testing learning strategy convergences across a year at university
Luke K. Fryer, Jan D. Vermunt
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 1, 2018, págs. 21-41
Styles, approaches, and patterns in student learning
Carol Evans, Jan D. Vermunt
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 185-195
The developmental trajectory of perceived self-regulation, personal interest, and general achievement throughout high school: A longitudinal study
Laura Helle, Eero Laakkonen, Tiina Tuijula, Jan D. Vermunt
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2013, págs. 252-266
University teachers' collateral transitions: continuity and discontinuity between research and teaching
Larike H. Bronkhorst, Martine M. VanRijswijk, Paulien Meijer, Bob Koster, Jan D. Vermunt
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 36, Nº 3, 2013, págs. 293-308
The nature of student teachers' regulation of learning in teacher education.
Maaike D. Endedijk, Jan D. Vermunt, Nico Verloop, Mieke Brekelmans
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2012, págs. 469-491
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados