InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“But it wasn’t like that”: The impact of visits to community-based museums on young people’s understanding of the commemorated past in a divided society
Alan W. McCully, Magdalena Weiglhofer, Jessica Bates
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 49, Vol. 4, 2021, págs. 510-539
Trying to "See Things Differently": Northern Ireland Students' Struggle to Understand Alternative Historical Perspectives
Keith C. Barton, Alan W. McCully
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 4, 2012, págs. 371-408
Key questions, planning and extended writing
Alan W. McCully
Teaching history, ISSN 0040-0610, Nº 89, 1997, págs. 31-35
History teaching to promote positive community relations in Northern Ireland: Tensions between pedagogy, social psychological theory and professional practice in two recent projects
Alan W. McCully, Jacqueline O'Reilly
History education and conflict transformation: Social psychological theories, history teaching and reconciliation / Charis Psaltis (aut.), Mario Carretero (aut.), Sabina Cehajic-Clancy (aut.), 2017, ISBN 9783319546810, págs. 301-320
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados