InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Preparation for civil society: A necessary element of curriculum for social justice
Li-Ching Ho, Keith C. Barton
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 4, 2020, págs. 471-491
Elicitation techniques: Getting people to talk about ideas they don’t usually talk about
Keith C. Barton
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 43, Nº 2, 2015, págs. 179-205
Trying to "See Things Differently": Northern Ireland Students' Struggle to Understand Alternative Historical Perspectives
Keith C. Barton, Alan W. McCully
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 40, Nº 4, 2012, págs. 371-408
Home geography and the development of elementary social education, 1890-1930
Keith C. Barton
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 37, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Histories of social studies thought and practice in schools and communities), págs. 484-514
Keith C. Barton
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 33, Nº 1, 2005, págs. 9-44
Keith C. Barton
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 30, Nº 2, 2002, págs. 306-312
Schematic templates and diverse populations in the United States: narrative limitations in young people's understanding
Keith C. Barton
Reproducing, rethinking, resisting national narratives: a sociocultural approach to schematic narrative templates / coord. por Ignacio Brescó de Luna, Floor Van Alphen, 2022, ISBN 9781648026614, págs. 79-95
Shared principles in history and social science education
Keith C. Barton
Palgrave handbook of research in historical culture and education / coord. por Mario Carretero, Stefan Berger, Maria Grever, 2017, ISBN 9781137529077, págs. 449-468
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados