InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring the dynamics of motivation for learning Japanese among Chinese learners: an elicited metaphor analysis
Wendong Huang, Dezheng Feng
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 7, 2019, págs. 605-617
Integrating systemic functional and cognitive approaches to multimodal discourse analysis
Dezheng Feng, Elaine Espindola
Ilha do desterro: a journal of language and literature = revista de língua e literatura, ISSN 0101-4846, ISSN-e 2175-8026, Nº. 64, 2013 (Ejemplar dedicado a: Studies in multimodality), págs. 85-110
The visual representation of metaphor: a social semiotic approach
Dezheng Feng, Kay L. O'Halloran
Review of cognitive linguistics, ISSN 1877-9751, Nº. 11, 2, 2013 (Ejemplar dedicado a: Multimodality and cognitive linguistics), págs. 320-335
Digital multimodal composing in the teaching of English for business communication: A genre-based analysis of student-authored videos
Yi Deng, Dezheng Feng
Current Trends in EMI and Multimodality in Higher Education / coord. por Vicente Beltrán Palanques, Edgar Bernad-Mechó, 2024, ISBN 978-1-032-07131-2, págs. 225-246
The visual representation of metaphor: a social semiotic approach
Dezheng Feng, Kay L. O'Halloran
Multimodality and Cognitive Linguistics / coord. por María Jesús Pinar Sanz, 2015, ISBN 978-90-272-4266-2, págs. 99-114
Dezheng Feng, Abhishek Kumar Kashyap
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 37, Nº 2, 2016, págs. 299-302
Es reseña de:
Meaning making in text: multimodal and multilingual functional perspectives
Sonja Starc (ed. lit.), Carys Jones (ed. lit.), Arianna Maiorani (ed. lit.)
New York : Palgrave Macmillan, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados