Periodo de publicación recogido
|
|
|
Knowledge structures for knowledge communication: Dominant semantic frames in research articles
Lang Chen, Csilla Weninger
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 309, 2024, págs. 40-60
Digital literacy as ideological practice
Csilla Weninger
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 77, Nº 2, 2023, págs. 197-206
Cultural learning in the EFL classroom: the role of visuals
Tamás Zoltán Kiss, Csilla Weninger
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 2, 2017, págs. 186-196
Culture in English as a Foreign Language (EFL) Textbooks: a Semiotic Approach
Csilla Weninger, Tamás Zoltán Kiss
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 4, 2013, págs. 694-716
Speakers' Perceptions of Code Choice in a Foreign Language Academic Department
Csilla Weninger
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 28, Nº. 2, 2007, págs. 134-151
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados