Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language-switch costs from comprehension to production might just be task-switch costs
Chuchu Li, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 3, 2022, págs. 459-470
Language of instruction affects language interference in the third language
Brendan Tomoschuk, Wouter Duyck, Robert J. Hartsuiker, Victor S. Ferreira, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 4, 2021, págs. 707-718
When a seven is not a seven: Self-ratings of bilingual language proficiency differ between and within language populations
Brendan Tomoschuk, Victor S. Ferreira, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 3, 2019, págs. 516-536
Psycholinguistic, cognitive, and neural implications of bimodal bilingualism
Karen Emmorey, Marcel R. Giezen, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 2, 2016, págs. 223-242
Insights from bimodal bilingualism: Reply to commentaries
Karen Emmorey, Marcel R. Giezen, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 2, 2016, págs. 261-263
Speaking two languages for the price of one: : Bypassing language control mechanisms via accessibility-driven switches
Daniel Kleinman, Tamar H. Gollan
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 5, 2016, págs. 700-714
Assessing language dominance in Mandarin-English bilinguals: convergence and divergence between subjective and objective measures
Li Sheng, Ying Lu, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 2, 2014, págs. 364-383
Multiple levels of bilingual language control: : evidence from language intrusions in reading aloud
Tamar H. Gollan, Elizabeth R. Schotter, Joanne Gomez, Mayra Murillo, Keith Rayner
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 25, Nº. 2, 2014, págs. 585-595
Self-ratings of spoken language dominance: A Multilingual Naming Test (MINT) and preliminary norms for young and aging Spanish–English bilinguals
Tamar H. Gollan, Gali H. Weissberger, Elin Runnqvist, Rosa I. Montoya, Cynthia M. Cera
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 594-615
What causes the bilingual disadvantage in verbal fluency?: The dual-task analogy
Tiffany C. Sandoval, Tamar H. Gollan, Victor S. Ferreira, David P. Salmon
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 13, Nº 2, 2010, págs. 231-252
Karen Emmorey, Helsa B. Borinstein, Robin Thompson, Tamar H. Gollan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 11, Nº 1, 2008, págs. 43-61
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados