Periodo de publicación recogido
|
|
|
A design-based implementation study of a preschool Spanish/English multi-tiered language curriculum
Trina D. Spencer, Meghan Moran, Douglas B. Petersen, Marilyn S. Thompson, María-Adelaida Restrepo
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 47, Nº 1, 2024, págs. 138-172
Arizona educational stakeholders’ perceptions of K12 teachers’ accented speech
Meghan Moran, Okim Kang, Mary McGroarty
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 805-821
Which Features of Accent affect Understanding?: Exploring the Intelligibility Threshold of Diverse Accent Varieties
Okim Kang, Ron I Thomson, Meghan Moran
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 41, Nº 4, 2020, págs. 453-480
Ethnically targeted advertising and social meaning: an analysis of representation in Spanish language advertising
Christopher A. Chávez, Meghan Moran, Sandra J. Ball-Rokeach
Advertising and reality: a global study of representation and content / coord. por Amir Hetsroni, 2012, ISBN 9781441191946, págs. 143-164
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados