Periodo de publicación recogido
|
|
|
The timing of help: Receiving help toward the end (vs. beginning) undermines psychological ownership and subjective well-being
Minjung Koo, Suhyeon Jang, Mauricio Palmeira, Kyeongheui Kim
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 124, Nº. 4, 2023, págs. 772-795
Framing as status or benefits?: : Consumers’ reactions to hierarchical loyalty program communication
Mauricio Palmeira, Nicolas Pontes, Dominic Thomas, Shanker Krishnan
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 50, Nº. 3-4, 2016, págs. 488-508
Consumer reactions to professionals who use decision aids
Mauricio Palmeira, Gerri Spassova
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 3-4, 2015, págs. 302-326
Other-serving bias in advice-taking: : When advisors receive more credit than blame
Mauricio Palmeira, Gerri Spassova, Hean Tat Keh
Organizational Behavior and Human Decision Processes, ISSN-e 1095-9920, Vol. 130, Nº. 1, 2015, págs. 13-25
The interplay of products from the same product line: : the role of brand reputation
Mauricio Palmeira
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 9-10, 2014, págs. 6-7
Intuitions in conflict: : preference reversals due to switch between sensitization and diminishing sensitivity
Mauricio Palmeira
Journal of Behavioral Decision Making, ISSN-e 1099-0771, Vol. 27, Nº. 2, 2014, págs. 124-133
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados