Periodo de publicación recogido
|
|
|
An online research approach for a dual perspective analysis of brand associations in art museums
Silvia Ranfagni, Matilde Milanesi, Simone Guercini
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 1, 2023, págs. 149-167
Passion between consumption and entrepreneurship: an exploratory analysis of comic publishers' case studies
Giada Salvietti, Silvia Ranfagni
Piccola impresa: = Small Business, ISSN 0394-7947, Nº. 1, 2021
Conviviality in entrepreneurial communities: main results from an exploratory research
Simone Guercini, Matilde Milanesi, Silvia Ranfagni
Piccola impresa: = Small Business, ISSN 0394-7947, Nº. 3, 2019
Exploring brand associations: : an innovative methodological approach
Belinda Crawford Camiciottoli, Silvia Ranfagni, Simone Guercini
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 5-6, 2014, págs. 30-31
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados