Periodo de publicación recogido
|
|
|
An online research approach for a dual perspective analysis of brand associations in art museums
Silvia Ranfagni, Matilde Milanesi, Simone Guercini
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 1, 2023, págs. 149-167
Consumption and passion in unconventional entrepreneurship as a promising research field
Simone Guercini
Piccola impresa: = Small Business, ISSN 0394-7947, Nº. 2, 2023, págs. 9-18
Conviviality in entrepreneurial communities: main results from an exploratory research
Simone Guercini, Matilde Milanesi, Silvia Ranfagni
Piccola impresa: = Small Business, ISSN 0394-7947, Nº. 3, 2019
Lo sviluppo nel retail come modalita’ di internazionalizzazione delle pmi manifatturiere: il caso della moda
Simone Guercini, Andrea Runfola
Piccola impresa: = Small Business, ISSN 0394-7947, Nº. 1, 2016
Exploring brand associations: : an innovative methodological approach
Belinda Crawford Camiciottoli, Silvia Ranfagni, Simone Guercini
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 48, Nº. 5-6, 2014, págs. 30-31
Processi euristici e marketing imprenditoriale
Simone Guercini
Piccola impresa: = Small Business, ISSN 0394-7947, Nº. 3, 2012, págs. 9-29
The emerging role of online fashion blogs in business network dynamics: Trends, issues and research agenda
Simone Guercini, Pedro Mir Bernal, Andrea Runfola, Rodrigo Sala
Fashion on the move: rethinking design / coord. por Alicia Urgellés Molina, Marta Torregrosa Puig, Cristina Sánchez Blanco, 2016, ISBN 978-84-8081-532-1, págs. 109-120
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados