Periodo de publicación recogido
|
|
|
Vilma Todri, Panagiotis Adamopoulos, Michelle Andrews
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 4, 2022, págs. 118-140
The Unintended Consequence of Price-Based Service Recovery Incentives
Vamsi K. Kanuri, Michelle Andrews
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 83, Nº 5, 2019, págs. 57-77
Mobile Ad Effectiveness: : Hyper-contextual targeting with crowdedness
Michelle Andrews, Xueming Luo, Zheng Fang, Anindya Ghose
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 2, 2016, págs. 218-233
Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts.
Michelle Andrews, Xueming Luo, Zheng Fang, Jaakko Aspara
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 6, 2014, págs. 120-142
Xueming Luo, Michelle Andrews, Yiping Song, Jaakko Aspara
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 78, Nº 2, 2014, págs. 20-33
Xueming Luo, Michelle Andrews, Zheng Fang, Chee Wei Phang
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 7, 2014, págs. 1738-1756
How does CEO tenure matter? The mediating role of firm-employee and firm-customer relationships
Xueming Luo, Vamsi K. Kanuri, Michelle Andrews
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 35, Nº 4, 2014, págs. 492-511
Long CEO Tenure Can Hurt Performance
Luo Xueming, Vamsi K. Kanuri, Michelle Andrews
Harvard business review, ISSN 0017-8012, Vol. 91, Nº 3, 2013, págs. 26-27
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados