InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Awakening Sociocultural Realities in Pre-service Teachers Through a Pedagogy of Multiliteracies
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 22, 2021 (Ejemplar dedicado a: GiST Education and Learning Research Journal), págs. 173-197
Fostering Language Learning in the University EFL Classroom through Literature: A Task-Based Approach
Argemiro Arboleda Arboleda, Ángela Yiceli Castro Garcés
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 19, 2019, págs. 101-127
Speaking Skill Development through the Implementation of Multimedia Projects
Letty Hazbleidy Contreras Ospitia, Sandra Milena Charry Garzón, Ángela Yiceli Castro Garcés
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 12, 2016 (Ejemplar dedicado a: GiST Education and learning research journal), págs. 8-28
The Role of Collaborative Action Research in Teachers’ Professional Development
Ángela Yiceli Castro Garcés, Liliana Martinez Granada
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 18, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 18 No. 1), págs. 39-54
Communication Strategies Used by Pre-Service English Teachers of Different Proficiency Levels
Ángela Yiceli Castro Garcés, Silvio Fabián López Olivera
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 21, Nº. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: HOW Vol 21, No 1 (April/September 2014)), págs. 10-25
The Accented EFL Teacher: Classroom Implications
Argemiro Arboleda Arboleda, Ángela Yiceli Castro Garcés
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 14, Nº. 2, 2012 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Journal Vol. 14 No. 2. Issues in Teachers' Professional Development), págs. 45-62
The spanish dialect spoken in Noanamito - Colombia
Ángela Yiceli Castro Garcés
Dialectologia, ISSN-e 2013-2247, Nº. 5, 2010, págs. 27-44
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados