InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Women’s empowerment through openness: OER, OEP and the Sustainable Development Goals
Leigh-Anne Perryman, Beatriz de los Arcos
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 8, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Selected papers from the Open Education Consortium Global 2016 Conference), págs. 163-180
Impact of OER use on teaching and learning: Data from OER Research Hub (2013-2014).
Rob Farrow, Rebecca Pitt, Beatriz de los Arcos, Leigh-Anne Perryman, Martin Weller, Patrick McAndrew
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 5, 2015, págs. 972-976
Learning from the innovative open practices of three international health projects: LIACAPAP, VCPH and Physiopedia
Tony Coughlan, Leigh-Anne Perryman
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 7, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Selected papers from the Open Education Consortium Global 2015 Conference), págs. 173-189
The role of OER localisation in building a knowledge partnership for development: insights from the TESSA and TESS-India teacher education projects
Alison Buckler, Leigh-Anne Perryman, Tim Seal, Shankar Musafir
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 6, Nº. 3, 2014, págs. 221-233
Reaching Out with OER: The New Role of Public-Facing Open Scholar
Tony Coughlan, Leigh-Anne Perryman
eLearning Papers, ISSN-e 1887-1542, Nº. 31, 2012 (Ejemplar dedicado a: Learning and Work)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados