InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Wine quality and sensory assessments: do distinct local groups of wine experts differ?
Bianca Grohmann, Camilo Peña Lapeira, Annamma Joy
Journal of wine research, ISSN 0957-1264, Vol. 29, Nº 4, 2018, págs. 278-289
Tourism destination image (TDI) perception of a Canadian regional winescape: a free-text macro approach
Johan Bruwer, Annamma Joy
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 42, Nº. 3, 2017, págs. 367-379
M(Art)worlds: : Consumer perceptions of how luxury brand stores become art institutions
Annamma Joy, Jeff Jianfeng Wang, Tsang-Sing Chan, John F. Jr. Sherry, Geng Cui
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 90, Nº 3, 2014, págs. 347-364
Paradigms of the self and the environment in consumer behavior and marketing
Lisa Auchinachie, Annamma Joy
Advances in consumer research, ISSN 0098-9258, Vol. 21, Nº. 1, 1994, págs. 153-157
Postmodernism, feminism, and the body: The visible and the invisible in consumer research
Annamma Joy, Alladi Venkatesh
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 11, Nº 4, 1994, págs. 333-357
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados