InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
#DavidsonTrue: Transitioning to Remote Teaching while Maintaining Our Values as a Liberal Arts College during the COVID-19 Pandemic
Mitchell R. Anstey, David N. Blauch, Felix A. Carroll, Annelise H. Gorensek Benitez, Cindy D. Hauser, Hanna M. Key, Jeffrey K. Myers, Erland P. Stevens, Durwin R. Striplin, Hailey W. Holck, Luis Montero Lopez, Nicole L. Snyder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2800-2805
Anna S. Grumman, Felix A. Carroll
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 6, 2019, págs. 1157-1164
Using the Force: Three-Dimensional Printing a π-Bonding Model with Embedded Magnets
Felix A. Carroll, David N. Blauch
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 9, 2018, págs. 1607-1611
3D Printing of Molecular Models with Calculated Geometries and p Orbital Isosurfaces
Felix A. Carroll, David N. Blauch
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 7, 2017, págs. 886-891
3D Printers Can Provide an Added Dimension for Teaching Structure�Energy Relationships
David N. Blauch, Felix A. Carroll
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 8, 2014, págs. 1254-1256
Determination of the Natural Abundances of Krypton and Xenon Isotopes Using Mass Spectrometry: A Demonstration of Isotopes and the Basis of Atomic Mass
David N. Blauch, Merlyn D. Schuh, Felix A. Carroll
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 5, 2002, pág. 584
Placing Science into Its Human Context
Felix A. Carroll, Jeffrey I. Seeman
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 12, 2001, pág. 1618
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados