Periodo de publicación recogido
|
|
|
Challenges and strategies for ELF-aware teacher development
Koun Choi, Yongcan Liu
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 74, Nº 4, 2020, págs. 442-452
Participative multilingual identity construction in the languages classroom: a multi-theoretical conceptualisation
Linda Fisher, Michael Evans, Karen Forbes, Angela Gayton, Yongcan Liu
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 17, Nº. 4, 2020, págs. 448-466
Teacher Assessment Knowledge and Practice: A Narrative Inquiry od a Chinese College EFL Teacher´s Experience.
Yueting Xu, Yongcan Liu
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 43, Nº. 3, 2009, págs. 493-514
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados