Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language experiences, evaluations and emotions (3Es): analysis of structural models of multilingual identity for language learners in schools in England
Linda Fisher, Michael Evans, Karen Forbes, Angela Gayton, Y. C. Liu, Dieuwerke Rutgers
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 21, Nº. 1, 2024, págs. 418-438
Multilingual study mentoring for critical multilingual language awareness among migrant adolescents: scenarios of possibility
Christina Hedman, Linda Fisher
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 9, 2024, págs. 3536-3547
Using a dynamic Motivational Self System to investigate Chinese undergraduate learners’ motivation towards the learning of a LOTE: the role of the multilingual self
Tianyi Wang, Linda Fisher
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 130-152
Participative multilingual identity construction in the languages classroom: a multi-theoretical conceptualisation
Linda Fisher, Michael Evans, Karen Forbes, Angela Gayton, Yongcan Liu
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 17, Nº. 4, 2020, págs. 448-466
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados