InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Candance Walkington, Matthew L. Bernacki, Vanessa W. Vongkulluksn, Meghan Greene, Taylor Darwin, Dolly Elizabeth Leiva Deantonio, Brooke Istas, Jonathan Hunnicutt, Julianna Washington, Min Wang
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 4, 2024, págs. 506-531
Embodied geometric reasoning: Dynamic gestures during intuition, insight, and proof
Mitchell J Nathan, Kelsey E. Schenck, Rebecca Vinsonhaler, Joseph E. Michaelis, Michael I. Swart, Candance Walkington
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 929-948
An Analysis of Secondary Mathematics Textbooks With Regard to Technology Integration
Milan Sherman, Charity Cayton, Candance Walkington, Alexandra Funsch
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 3, 2020, págs. 361-374
The role of situational interest in personalized learning
Matthew L. Bernacki, Candance Walkington
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 6, 2018, págs. 864-881
What We Say and How We Do: Action, Gesture, and Language in Proving
Caroline Williams Pierce, Elizabeth L. Pier, Candance Walkington, Rebecca Boncoddo, Virginia Clinton, Martha W. Alibali, Mitchell J Nathan
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 48, Nº 3, 2017, págs. 248-260
Milan Sherman, Candance Walkington, Elizabeth Howell
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 47, Nº 2, 2016, págs. 134-146
Candance Walkington, Virginia Clinton, Steven N. Ritter, Mitchell J Nathan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 4, 2015, págs. 1051-1074
Personalized learning in algebra
Candance Walkington, Milan Sherman, Elizabeth Howell
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 4, 2014, págs. 272-279
Using adaptive learning technologies to personalize instruction to student interests: The impact of relevant contexts on performance and learning outcomes
Candance Walkington
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 4, 2013, págs. 932-945
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados