InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Two Undergraduate Students' Reinvention of the Multiplication Principle
Elise Lockwood, Branwen Purdy
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 50, Nº 3, 2019, págs. 225-267
Doceamus: Students’ Combinatorial Reasoning
Elise Lockwood
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 65, Nº. 7, 2018, págs. 821-823
Undergraduate students’ initial conceptions of factorials
Elise Lockwood, Sara C. Erickson
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 48, Nº. 4, 2017, págs. 499-519
What Does Active Learning Mean for Mathematicians
Benjamin Braun, Diana White, Priscilla Bremser, Art M. Duval, Elise Lockwood
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 64, Nº. 2, 2017, págs. 124-129
Ways of thinking and mathematical practices
Elise Lockwood, Eric Weber, Laurie O. Cavey (ed. lit.), Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 6, 2015, págs. 461-465
A call for postdoctoral positions in mathematics education
Elise Lockwood, Eric J. Knuth
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 45, Nº 5, 2014, págs. 542-549
Elise Lockwood
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 4, 2014, págs. 296-301
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados