InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Grassroots talk back on social media: an analysis of public engagement in Vanuatu’s language-in-education policy
Fiona Willans
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 18, Nº. 4, 2017, págs. 371-387
Another early-exit transitional model doomed to fail?: Or is this the wrong model at the right time in Vanuatu?
Fiona Willans
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 38, Nº. 8, 2017, págs. 699-711
Carving out institutional space for multilingualism in the world’s most multilingual region: the role of Linguistics at the University of the South Pacific
Fiona Willans
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 17, Nº. 3-4, 2016, págs. 351-368
Fiona Willans, Constant Leung
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 4, 2016, págs. 549-563
Traces of globalised discourses within and around spaces for multilingualism: prospects for education policy change in Vanuatu
Fiona Willans
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 16, Nº. 1-2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Multilingual education: language ideologies and attidtudes), págs. 97-113
The position of English globally and nationally: a comparison of Cameroon and Vanuatu
Jane-Francis A. Abongdia, Fiona Willans
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 15, Nº. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Language Planning and Medium of Instruction in Africa), págs. 57-74
Classroom code-switching in a Vanuatu secondary school: conflict between policy and practice
Fiona Willans
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 1, 2011, págs. 23-38
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados