InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
An Assessment of Zoo Visitors' Revisit Intentions
Hung-Che Wu, Ching-Chan Cheng, Wien Hong
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 22, Nº. 3, 2017, págs. 361-375
Examining the Behavioral Intentions of Bungee Jumping Tourists at the Macau Tower: A Quantitative Analysis Using Structural Equation Modeling
Hung-Che Wu, Ching-Chan Cheng, Yi-Chang Chen
Tourism review international, ISSN 1544-2721, Vol. 21, Nº. 3, 2017, págs. 275-306
Hung-Che Wu, Ching-Chan Cheng, Chi-Han Ai
Event management, ISSN 1525-9951, Vol. 20, No. 4, 2016, págs. 565-591
GRSERV scale: : an effective tool for measuring consumer perceptions of service quality in green restaurants
Cheng-Ta Chen, Ching-Chan Cheng, Fu-Sung Hsu
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 26, Nº. 3-4, 2015, págs. 355-367
Developing strategies for improving the service quality of casual-dining restaurants: : New insights from integrating IPGA and QFD analysis
Ching-Chan Cheng, Ming-Chun Tsai, Shu-Ping Lin
Total Quality Management & Business Excellence, ISSN-e 1478-3371, Vol. 26, Nº. 3-4, 2015, págs. 415-429
Hung-Che Wu, Ching-Chan Cheng, Fu-Sung Hsu
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 19, Nº. 2, 2014, págs. 185-197
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados