Periodo de publicación recogido
|
|
|
Gain-Loss Framing Enhances Mnemonic Discrimination in Preschoolers.
Chi T. Ngo, Nora S. Newcombe, Ingrid R. Olson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 1569-1578
Using diagrams versus text for spaced restudy: Effects on learning in 10th grade biology classes
Bradley W. Bergey, Jennifer G. Cromley, Mandy L. Kirchgessner, Nora S. Newcombe
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2015, págs. 59-74
Building blocks for developing spatial skills: : Evidence from a large, representative U.S. Sample
Jamie J. Jirout, Nora S. Newcombe
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 3, 2015, págs. 302-310
Deconstructing Building Blocks: Preschoolers' Spatial Assembly Performance Relates to Early Mathematical Skills
Brian N. Verdine, Roberta Michnick Golinkoff, Kathryn Hirsh-Pasek, Nora S. Newcombe, Andrew T. Filipowicz, Alicia Chang
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1062-1076
Taking Shape: Supporting Preschoolers' Acquisition of Geometric Knowledge Through Guided Play
Kelly R. Fisher, Kathy Hirsh-Pasek, Nora S. Newcombe, Roberta Michnick Golinkoff
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 6, 2013, págs. 1872-1878
Memory Binding in Early Childhood: Evidence for a Retrieval Deficit
Marianne E. Lloyd, Ayzit O. Doydum, Nora S. Newcombe
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 5, 2009, págs. 1321-1328
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados