Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Indicators of Progress in the Wake of Endrew F.: The Distinction Between Professional Recommendations and Judicial Rulings
Perry A. Zirkel, Mitchell L. Yell
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 90, Nº. 2, 2024, págs. 110-125
Response to Intervention and Child Find: A Legally Problematic Intersection?
Perry A. Zirkel
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 4, 2018, págs. 368-383
Which procedural parts of the IEP process are the most judicially vulnerable?
Perry A. Zirkel, Allyse Hetrick
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 2, 2017, págs. 219-235
Is it time for elevating the standard for FAPE under IDEA?
Perry A. Zirkel
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 4, 2013, págs. 497-508
Judicial appeals for hearing/Review officer decisions under IDEA: An empirical analysis
Perry A. Zirkel
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 78, Nº. 3, 2012, págs. 375-384
Negligence Liability of K–12 Chemistry Teachers: The Need for Legal Balance and Responsible Action
Perry A. Zirkel, Marianne B. Barnes
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 8, 2011, págs. 1057-1061
The Case Law on Gifted Education: A New Look
Perry A. Zirkel
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 48, Nº 4, 2004, págs. 309-314
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados