InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Parlez-vous francais?: Effects of structure-based versus dynamic-usage-based approaches on oral proficiency
Audrey Rousse-Malpat, Lise Koote, Rasmus Steinkrauss, Marjolijn Verspoor
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 5, 2024, págs. 1893-1917
Entering into the weak version of translanguaging: teachers’ English use in children’s Tamil language classes in Singapore
Poorani Vijayakumar, Rasmus Steinkrauss, He Sun
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 3, 2023, págs. 230-247
The impact of second- and third-language learning on language aptitude and working memory
Ting Huang, Hanneke Loerts, Rasmus Steinkrauss
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 522-538
Learning an L2 and L3 at the same time: help or hinder?
Ting Huang, Rasmus Steinkrauss, Marjolijn Verspoor
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 19, Nº. 4, 2022, págs. 566-582
Dynamic Usage-based Principles in the Development of L2 Finnish Evaluative Constructions
Sirkku Lesonen, Rasmus Steinkrauss, Minna Suni, Marjolijn Verspoor
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 42, Nº 3, 2021, págs. 442-472
He Sun, Weimin Toh, Rasmus Steinkrauss
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 41, Nº 2, 2020, págs. 427-456
Individual differences in very young Chinese children’s English vocabulary breadth and semantic depth: internal and external factors
He Sun, Rasmus Steinkrauss, Martijn Wieling, Kees de Bot
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 4, 2018, págs. 405-425
Speed, breakdown, and repair: An investigation of fluency in long-term second-language speakers of English
Cornelia Lahmann, Rasmus Steinkrauss, Monika s. Schmid
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 21, Nº. 2, 2017, págs. 228-242
Individual differences in very young children's English acquisition in China: Internal and external factors
He Sun, Rasmus Steinkrauss, Jorge Tendeiro, Kees de Bot
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 3, 2016, págs. 550-566
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados