InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Changes in Physical Chemistry Syllabi Focus after the Transition to Emergency Remote Teaching
Julie Donnelly, Kurt Winkelmann, Yara Khalaf
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 11, 2024, págs. 5110-5114
Matilynn Lam, Casey Schwarz, Rashi Sharma, Julie Donnelly
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 7, 2023, págs. 2802-2808
Ann Miller, M. H. Clark, Julie Donnelly, Debbie Hahs Vaughn
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1336-1346
Analysis of the Learning-Centeredness of Physical Chemistry Syllabi
Julie Donnelly, Kurt Winkelmann
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 6, 2021, págs. 1888-1897
Trends in Bond Dissociation Energies for the Homolytic Cleavage of Successive Molecular Bonds
Julie Donnelly, Florencio E. Hernandez
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 9, 2018, págs. 1672-1678
Two-Photon Absorption Spectroscopy on Curcumin in Solution: A State-of-the-Art Physical Chemistry Experiment
Julie Donnelly, Florencio Eloy Hernandez
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 1, 2017, págs. 101-104
OCTET and BIOTEC: A Model of a Summer Intensive Camp Designed To Cultivate the Future Generation of Young Leaders in STEM
Julie Donnelly, Carlos Diaz, E. Hernandez
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 4, 2016, págs. 619-625
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados