Páginas webPeriodo de publicación recogido
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Commodifying the followers or challenging the mainstream?: The two-sided potential of curvy fashion bloggers
Marco Pedroni, Maria Paola Pofi
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 12, Nº. Extra 0, 2018 (Ejemplar dedicado a: The co-option of audiences in the attention economy), págs. 5-27
Fashionating Images. Audiovisual Media Studies Meet Fashion
Adriano D'aloia, Marie Aude Baronian, Marco Pedroni
Comunicazioni sociali, ISSN 0392-8667, Vol. 39, Nº. 1, 2017 (Ejemplar dedicado a: Fashionating Images. Audiovisual Media Studies Meet Fashion), págs. 3-12
"My Friends are my Audience": Mass-mediation of Personal Content and Relations in Facebook
Marco Pedroni, Francesca Pasquali, Simone Carlo
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 8, No 3, 2014, págs. 97-113
Social Media y Comunicación Corporativa: Nuevo reto en las empresas de Moda
Concha Pérez Curiel, Lucía Clavijo Ferreira, Sergio Luque Ortiz, Marco Pedroni
Del verbo al bit / coord. por Francisco Javier Herrero Gutiérrez, Concha Mateos Martín, 2017, ISBN 978-84-16458-76-9, págs. 2029-2059
Roberto Bueno, Marco Pedroni
Moda en el entorno digital / coord. por Teresa Sádaba Garraza, 2015, ISBN 9788431330385, págs. 123-141
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