InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Uncovering MOOC Completion: A Comparative Study of Completion Rates from Different Perspectives
Berkan Celik, Kursat Cagiltay
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 16, Nº. 3, 2024, págs. 445-456
Exploring MOOC Learners’ Behavioural Patterns Considering Age, Gender and Number of Course Enrolments: Insights for Improving Educational Opportunities
Nergiz Ercil Cagiltay, Sacip Toker, Kursat Cagiltay
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 16, Nº. 1, 2024, págs. 70-81
Challenges Faced by Adult Learners in Online Distance Education: A Literature Review
Mehmet Kara, Fatih Erdoğdu, Mehmet Kokoç, Kursat Cagiltay
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 11, Nº. 1, 2019, págs. 5-22
EU Kids Online II Dataset: A cross-national study of children's use of the Internet and its associated opportunities and risks.
Sonia Livingstone, Kursat Cagiltay, Kjartan Ólafsson
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 5, 2015, págs. 988-992
Flow experiences of children in an interactive social game environment
Yavuz Inal, Kursat Cagiltay
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 3, 2007, págs. 455-464
Studying computer game learning experience through eye tracking
Serkan Alkan, Kursat Cagiltay
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 3, 2007, págs. 538-542
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados