InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Ryan Goble, Catherine A. Stafford
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 7, 2022, págs. 2636-2652
Two Birds, One Stone, or How Learning a Foreign Language Makes You a Better Language Learner
Beatriz Lado, Harriet W. Bowden, Catherine A. Stafford, Cristina Sanz
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 100, Nº 3, 2017, págs. 361-378
One Size Fits All?: Learning Conditions and Working Memory Capacity in Ab Initio Language Development
Cristina Sanz, Hui-Ju Lin, Beatriz Lado, Catherine A. Stafford, Harriet W. Bowden
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 37, Nº 5, 2016, págs. 669-692
Variation in Spanish heritage speakers’ bilingualism and cognition
Catherine A. Stafford, Clara S. Azevedo
Studies in Hispanic and Lusophone linguistics, ISSN-e 2199-3386, ISSN 1939-0238, Vol. 8, Nº. 2, 2015, págs. 429-439
Beatriz Lado, Harriet W. Bowden, Catherine A. Stafford, Cristina Sanz
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 18, Nº. 3, 2014, págs. 320-344
Catherine A. Stafford
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 34, Nº 2, 2013, págs. 151-170
Bilingualism and enhanced attention in early adulthood
Catherine A. Stafford
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 1, 2011, págs. 1-22
An experimental study of early L3 development: age, bilingualism and classroom exposure
Catherine A. Stafford, Cristina Sanz, Harriet W. Bowden
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 7, Nº. 2, 2010, págs. 162-183
En contacto: Gramática en acción. 8th ed. by GILL, MARY M., BRENDA WEGMAN, & THERESA MÉNDEZ–FAITH En contacto: Lecturas intermedias. 8th ed. by GILL, MARY M., BRENDA WEGMAN, & THERESA MÉNDEZ–FAITH
Catherine A. Stafford
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 4, 2008, págs. 667-668
G. Granena and M. Long (eds): Sensitive Periods, Language Aptitude, and Ultimate L2 Attainment
Catherine A. Stafford
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 37, Nº 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: Innovation in Research Methods), págs. 132-135
Es reseña de:
Sensitive periods, language aptitude, and ultimate L2 attainment
Gisela Granena (ed. lit.), Mike Long (ed. lit.)
Amsterdam : John Benjamins Publishing Company, 2013
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados