Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Profiles of learning opportunities of multilingual and monolingual children in kindergarten
Annegien Langeloo, Mayra Mascareño Lara, Marjolein I. Deunk, Jennifer LoCasale Crouch, Jan-Willem Strijbos
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 2, 2021, págs. 379-404
Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds / coord. por Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann), págs. 1-9
Training peer-feedback skills on geometric construction tasks: Role of domain knowledge and peer-feedback levels
Maryam Alqassab, Jan-Willem Strijbos, Stefan Ufer
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds / coord. por Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann), págs. 11-30
Markus Berndt, Jan-Willem Strijbos, Frank Fischer
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds / coord. por Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann), págs. 31-49
Content analysis: What are they talking about?
Jan-Willem Strijbos, Rob L. Martens, Frans J. Prins, Wim M.G. Jochems
Computers and education: An international journal, ISSN 0360-1315, Nº. 1, 2006, págs. 29-48
Assessment of collaborative learning
Jan-Willem Strijbos
Handbook of Human and Social Conditions in Assessment, 2016, ISBN 978-1-138-81155-3, págs. 302-318
European journal of psychology of education. Vol. 33, Nº 1, 2018
(Ejemplar dedicado a: Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds / coord. por Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados