InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Preschoolers’ lexical skills in two majority languages: Is there evidence for the onset of sequential bilingualism?
Daniela Gatt, Barbara Dodd
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 2, 2020, págs. 222-245
Early lexical expression in children exposed to mixed input: A case of monolingual or bilingual development?
Daniela Gatt, Helen Grech, Barbara Dodd
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 20, Nº. 6, 2016, págs. 639-665
Phonological acquisition in Malta: A bilingual language learning context
Helen Grech, Barbara Dodd
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 12, Nº. 3, 2008, págs. 155-171
Diverse but not different: The lexical skills of two primary age bilingual groups in comparison to monolingual peers
Gayle Hemsley, Alison Holm, Barbara Dodd
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 10, Nº. 4, 2006, págs. 453-476
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados