InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Dialogic teaching in English-as-a-second-language classroom: Its effects on first graders with different levels of vocabulary knowledge
Bonnie Wing-Yin Chow, Anna Na-Na Hui, Zhen Li, Yang Dong
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 6, 2023, págs. 1408-1430
Anxiety in reading and listening English as a foreign language in Chinese undergraduate students
Bonnie Wing-Yin Chow, Hey Tou Chiu, Simpson W. L. Wong
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 6, 2018, págs. 719-738
Bonnie Wing-Yin Chow, Barbie Hiu-Tung Chui, Michael Wei-Chun Lai, Sylvia Y.C.L. Kwok
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 6, 2017, págs. 625-637
Streaming, tracking and reading achievement: A multilevel analysis of students in 40 countries
Ming Ming Chiu, Bonnie Wing-Yin Chow, Sung Wook Joh
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 7, 2017, págs. 915-934
Classmate characteristics and student achievement in 33 countries: Classmates’ past achievement, family socioeconomic status, educational resources, and attitudes toward reading
Ming Ming Chiu, Bonnie Wing-Yin Chow
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 152-169
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados