InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Adjective production by Russian-speaking children with developmental language disorder and Dutch–Russian simultaneous bilinguals: Disentangling the profiles
Elena Tribushinina, Marloes Mak, Elena Dubinkina, Willem M. Mak
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 5, 2018, págs. 1033-1064
Connective use in the narratives of bilingual children and monolingual children with SLI
Elena Tribushinina, Willem M. Mak, Elizaveta Andreiushina, Ted Sanders
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 1, 2017, págs. 98-113
Connectives and layout as processing signals: How textual features affect students’ processing and text representation
Gerdineke Van Silfhout, Jacqueline Evers Vermeul, Willem M. Mak, Ted Sanders
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 1036-1048
Comprehension of disaster pictorials across cultures
Gerda J. Blees, Willem M. Mak
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 33, Nº. 7, 2012 (Ejemplar dedicado a: MANAGING CULTURAL AND LINGUISTIC DIVERSITY IN MULTIPLE ORGANISATIONAL SETTINGS), págs. 699-716
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados