InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Vicious and virtuous relationships between procrastination and emotions: an investigation of the reciprocal relationship between academic procrastination and learning-related anxiety and hope
Christopher K. Gadosey, Theresa Schnettler, Anne Scheunemann, Lisa Bäulke, Daniel O. Thies, Markus Dresel, Stefan Fries, Detlev Leutner, Joachim Wirth, Carola Grunschel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 39, Nº 3, 2024, págs. 2005-2031
How university instructors’ achievement goals are related to subjective well-being: A cross-lagged panel analysis
Raven Rinas, Lisa Kiltz, Markus Dresel, Martin Daumiller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 8, 2023, págs. 1141-1157
Student dropout at university: a phase-orientated view on quitting studies and changing majors
Lisa Bäulke, Carola Grunschel, Markus Dresel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 3, 2022, págs. 853-876
Is dealing with errors in the classroom specific for school subjects?: A study of the error climate in mathematics, German, and English
Gabriele Steuer, Maria Tulis, Markus Dresel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 2, 2022, págs. 355-373
Friends’ influence on the development of academic values in mathematics: Are there differences between female and male dyads?
Marion Reindl, Burkhard Gniewosz, Markus Dresel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 3, 2021, págs. 781-797
Teacher humor: Longitudinal effects on students’ emotions
Sonja Bieg, Robert Grassinger, Markus Dresel
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 3, 2019, págs. 517-534
University instructors’ achievement goals for teaching
Martin Daumiller, Oliver Dickhäuser, Markus Dresel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 131-148
Addressees of performance goals
Albert Ziegler, Markus Dresel, Heidrun Stoeger
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 643-654
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados