Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Role of Mothers' Child-Based Worth in Their Affective Responses to Children's Performance.
Eva M. Pomerantz, Ciping Deng, Florrie Fei-Yin Ng, Shui-Fong Lam
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 1, 2019, págs. 165000-181000
Immigrant Chinese Mothers’ Socialization of Achievement in Children: A Strategic Adaptation to the Host Society
Florrie Fei-Yin Ng, Irene Nga-Lam Sze, Catherine S. Tamis-LeMonda, Diane N. Ruble
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 3, 2017, págs. 979-995
Why Are Chinese Mothers More Controlling Than American Mothers? “My Child Is My Report Card”
Florrie Fei-Yin Ng, Eva M. Pomerantz, Ciping Deng
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 1, 2014, págs. 355-369
Mothers' mastery-oriented involvement in children's homework: Implications for the well-being of children with negative perceptions of competence
Eva M. Pomerantz, Florrie Fei-Yin Ng, Qian Wang
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 99-111
Children's Achievement Moderates the Effects of Mothers' Use of Control and Autonomy Support.
Florrie Fei-Yin Ng, Gwen A. Kenney-Benson, Eva M. Pomerantz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 3, 2004, págs. 764-780
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados