InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Foreign Language Classroom: Current Perspectives and Future Considerations.
Laura Collins, Carmen Muñoz
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 0, 2016, págs. 133-147
The influence of language distance and language status on the acquisition of L3 phonology
Raquel Llama, Walcir Cardoso, Laura Collins
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 7, Nº. 1, 2010 (Ejemplar dedicado a: L3 Phonology), págs. 39-57
Perspective From The Canadian Modern Language Review/La revue canadienne des langues vivantes.
Laura Collins, Diane Dagenais
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 4, 2010, págs. 638-640
Input and Second Language Acquisition: The Roles of Frequency, Form, and Function Introduction to the Special Issue.
Nick C. Ellis, Laura Collins
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 3, 2009, págs. 329-335
Some Input on the Easy/Difficult Grammar Question: An Empirical Study.
Laura Collins, Pavel Trofimovich, Joanna White, Walcir Cardoso, Marlise Horst
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 3, 2009, págs. 336-353
The Facilitative Role of L1 Influence in Tense–Aspect Marking: A Comparison of Hispanophone and Anglophone Learners of French
Jesús Izquierdo, Laura Collins
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 3, 2008, págs. 350-368
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados