InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Student engagement and its association with academic achievement and subjective well-being: A systematic review and meta-analysis
Zi Yang Wong, Gregory A. D. Liem, Melvin Chan, Jesus Alfonso D. Datu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 1, 2024, págs. 48-75
The academically engaged life of mastery-oriented students: causal ordering among positive emotions, mastery-approach goals, and academic engagement
Jesus Alfonso D. Datu, Jana Patricia M. Valdez, Weipeng Yang
Revista de psicodidáctica, ISSN 1136-1034, Vol. 27, Nº. 1, 2022, págs. 1-8
Peace of mind, academic motivation, and academic achievement in filipino high school students
Jesus Alfonso D. Datu
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 20, 2017, 8 págs.
Subjective happiness optimizes educational outcomes: Evidence from filipino high school students
Jesus Alfonso D. Datu, Jana Patricia M. Valdez, Ian Kenneth Cabrera, Maria Guadalupe Salanga
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 20, 2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados