InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Seeking Equity, Agility, and Sustainability in the Provision of Emergency Remote Teaching During the COVID-19 Pandemic: A Center for Teaching and Learning Takes an Expanded Role
Henry Trotter, Cheng Wen Huang, Laura Czerniewicz
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 12, Nº. Extra 0 (Special Issue: Education Technologies and COVID-19: Experiences and Lessons Learned), 2022, págs. 1-24
Online teaching in response to student protests and campus shutdowns: academics’ perspectives
Laura Czerniewicz, Henry Trotter, Genevieve Haupt
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 16, 2019
An OER framework, heuristic and lens: Tools for understanding lecturers’ adoption of OER
Glenda Cox, Henry Trotter
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 9, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: Selected papers from the Open Education Consortium Global 2017 Conference), págs. 151-171
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados