InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Learning second language morphosyntax in dialogue under explicit and implicit conditions: An experimental study with advanced adult learners of German
Eva Marie Koch, Johanna F. de Vos, Alex Housen, Aline Godfroid, Kristin Lemhöfer
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 5, 2023, págs. 984-997
What is fuzziness, and how much does it explain?
Kristin Lemhöfer
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 2, 2022, págs. 222-223
Language selection contributes to intrusion errors in speaking: Evidence from picture naming
Xiaochen Zheng, Ardi Roelofs, Kristin Lemhöfer
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 4, 2020, págs. 788-800
Noticing vocabulary holes aids incidental second language word learning: An experimental study
Johanna F. de Vos, Herbert Schriefers, Kristin Lemhöfer
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 3, 2019, págs. 500-515
Bilingual language interference initiates error detection: Evidence from language intrusions
Mathieu Declerck, Kristin Lemhöfer, Jonathan Grainger
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 5, 2017, págs. 1010-1016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados